88
مناقصه

مناقصه 2

خلاصه یا عنوان

قرارداد پروژه دیوارکشی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی  مطابق با اسناد پیوست درسامانه ستاد که به تایید پیمانکار رسیده است.

3) مدت قرارداد

مدت اجرای این قرارداد 45 روز از تاریخ صورت‌جلسه تحویل موضوع قرارداد می­باشد.

4) مبلغ قرارداد، محل تأمین اعتبار و نحوه پرداخت

4-1- مبلغ این قرارداد           ریال با ضریب پیمان  نسبت به قیمت برآوردی منضم به این قرارداد می‌باشد نوع قرارداد فهرست بهايي(فهرست بها پایه رسته ابنیه سال 1404) و  مبلغ پس از انجام کار و طبق صورت وضعیت تأیید شده از سوی ناظر و پس از کسر کسورات قانونی قابل پرداخت می باشد.

4-2- میزان پرداختی صرفاً بر اساس صورت وضعیت قطعی مورد تأیید دستگاه نظارت بوده و در صورت کمتر شدن صورت وضعیت­های مورد تائید ناظر از سقف مبلغ قرارداد، کارفرما تعهدی برای پرداخت مابه التفاوت تا سقف قرارداد نداشته و پیمانکار نیز حق هرگونه ادعائی را در این خصوص از خود ساقط می نماید.

4-3-  محل تأمین اعتبار این طرح نقد و از محل اعتبارات عمرانی می باشد.

4-4- در صورت مشمولیت مالیات ارزش افزوده در خصوص این قرارداد ارائه گواهی ثبت نام ارزش افزوده در هنگام ارائه صورت وضعیت یا در بازه زمانی قرارداد الزامی می باشد.

4-5- به این قرارداد هیچ گونه پیش پرداخت تعلق نمی­گیرد.

4-6- مطابق شرایط عمومی پیمان کارفرما می تواند تا سقف 25 درصد ، مبلغ قرارداد را افزایش و یا کاهش دهد ضمن آنکه در صورت عدم وجود آیتم در برآورد ضمیمه قرارداد پیمانکار در انجام کارهای جدید از آیتمهای فهرست رسته ساختمان سال 1404 با احتساب ضرایب قراردادی استفاده می نماید.

5) کسورات قانونی

پرداخت کلیه کسورات قانونی (اعم از بیمه، مالیات و ...) به عهده پیمانکار بوده که از  صورت وضعیت قطعی کسر می­گردد.   

6) شرایط کار

6-1) در اجرای نامه شماره 86346/41/71 مورخ 01/11/1397 مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری کرمانشاه پیمانکاران و شرکت کنندگان در استعلام مکلف به استفاده از مصالح ساختمانی واحدهای تولید کننده دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد در اجرای پروژه های عمرانی می باشند و ناظر پروژه مسئول بررسی و تأیید این مطلب می­باشد.

6-2) این پیمان تابع مقررات موافقت‌نامه، شرایط عمومی و خصوصی پیمان (نشریه 4311 سازمان برنامه و بودجه کشور) می‌باشد.

6-3) این قرارداد مشمول کلیه بخشنامه ها، دستورالعمل­های منتشره نظام فنی و اجرایی کشور (سازمان برنامه و بودجه) و سایر آیین نامه­های معتبر رایج در کشور می­باشد.   

                   

7) وظایف پیمانکار

7-1) پیمانکار متعهد مي­گردد نيروي انساني واجد شرايط، امكانات و تجهيزات را به ميزان كافي جهت انجام خدمات موضوع قرارداد به كار گيرد.

7-2) پیمانکار متعهد مي­گردد كه خدمات موضوع قرارداد را طبق برنامه زمان‌بندی كه به تأیید كارفرما مي­رساند انجام دهد.

7-3) پیم

8) نحوه تأمین تسهیلات جهت کارگاه پیمانکار

کارفرما هیچ‌گونه تعهدی در قبال تأمین امکانات و تسهیلات تجهیز کارگاه از قبیل ساختمان، آب و برق، مخابرات و سوخت برای پیمانکار ندارد. در صورت در اختیار گذاردن امکان استفاده از آب و برق، پیمانکار موظف است در ابتدای کار نسبت به نصب کنتور اقدام نموده و هزینه‌های آن را بر اساس اعلام کارفرما پرداخت نماید.

9) تعدیل و مابه‌التفاوت

به این قرارداد هیچ‌گونه تعدیل، اضافه بها مابه‌ التفاوت یا تفاوت نرخ ارز تعلق نمی‌گیرد.

10) حداکثر مدت‌زمان برای ارائه برنامه زمان‌بندی و تجهیز کارگاه

آخرین‌مهلت پيمانكار، براي ارائه برنامه زماني تفصيلي اجراي كار و تجهیز کارگاه به ترتیب 1 روز و 3 روز از تاريخ تحویل موضوع قرارداد است.

11) نحوه تهیه مصالح و ابزار کار

تهیه کلیه مصالح و ابزار کار، تجهیزات و ماشین‌آلات به عهده پیمانکار است.

12) قانون منع مداخله کارکنان دولت و ارتقا سلامت نظام اداری

الف)- پیمانکار اقرار می­نماید مشمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337 نبوده و مسئولیت عدم رعایت این قانون به عهده پیمانکار می­باشد.

ب)- این قرارداد مشمول قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد موضوع قانون به شماره 57620/11 مورخ 19/9/90 نیز می­باشد.

13)تضمین انجام تعهدات و حسن انجام کار و نحوه استرداد آن

الف) پیمانکار بابت ضمانت نامه انجام تعهدات موضوع این قرارداد در وجه کارفرما صادر و تحویل کارفرما نموده است.

ب) از هر پرداخت 10% (ده درصد) به عنوان سپرده حسن انجام­کار کسر شده و نزد کارفرما باقی می­ماند، سپرده مزبور پس از پایان عملیات اجرایی و سپری شدن دوره تضمین قرارداد( یک سال)، و تنظیم و امضای صورتمجلس تحویل قطعی و ارائه مفاصا حساب با تقاضای پیمانکار و تایید ناظر مسترد می­گردد.

ج

آخرین اخبار