مناقصه تکمیل دیوارکشی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی - شفافیت
قرارداد پروژه دیوارکشی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی مطابق با اسناد پیوست درسامانه ستاد که به تایید پیمانکار رسیده است.
3) مدت قرارداد
مدت اجرای این قرارداد 45 روز از تاریخ صورتجلسه تحویل موضوع قرارداد میباشد.
4) مبلغ قرارداد، محل تأمین اعتبار و نحوه پرداخت
4-1- مبلغ این قرارداد ریال با ضریب پیمان نسبت به قیمت برآوردی منضم به این قرارداد میباشد نوع قرارداد فهرست بهايي(فهرست بها پایه رسته ابنیه سال 1404) و مبلغ پس از انجام کار و طبق صورت وضعیت تأیید شده از سوی ناظر و پس از کسر کسورات قانونی قابل پرداخت می باشد.
4-2- میزان پرداختی صرفاً بر اساس صورت وضعیت قطعی مورد تأیید دستگاه نظارت بوده و در صورت کمتر شدن صورت وضعیتهای مورد تائید ناظر از سقف مبلغ قرارداد، کارفرما تعهدی برای پرداخت مابه التفاوت تا سقف قرارداد نداشته و پیمانکار نیز حق هرگونه ادعائی را در این خصوص از خود ساقط می نماید.
4-3- محل تأمین اعتبار این طرح نقد و از محل اعتبارات عمرانی می باشد.
4-4- در صورت مشمولیت مالیات ارزش افزوده در خصوص این قرارداد ارائه گواهی ثبت نام ارزش افزوده در هنگام ارائه صورت وضعیت یا در بازه زمانی قرارداد الزامی می باشد.
4-5- به این قرارداد هیچ گونه پیش پرداخت تعلق نمیگیرد.
4-6- مطابق شرایط عمومی پیمان کارفرما می تواند تا سقف 25 درصد ، مبلغ قرارداد را افزایش و یا کاهش دهد ضمن آنکه در صورت عدم وجود آیتم در برآورد ضمیمه قرارداد پیمانکار در انجام کارهای جدید از آیتمهای فهرست رسته ساختمان سال 1404 با احتساب ضرایب قراردادی استفاده می نماید.
5) کسورات قانونی
پرداخت کلیه کسورات قانونی (اعم از بیمه، مالیات و ...) به عهده پیمانکار بوده که از صورت وضعیت قطعی کسر میگردد.
6) شرایط کار
6-1) در اجرای نامه شماره 86346/41/71 مورخ 01/11/1397 مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری کرمانشاه پیمانکاران و شرکت کنندگان در استعلام مکلف به استفاده از مصالح ساختمانی واحدهای تولید کننده دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد در اجرای پروژه های عمرانی می باشند و ناظر پروژه مسئول بررسی و تأیید این مطلب میباشد.
6-2) این پیمان تابع مقررات موافقتنامه، شرایط عمومی و خصوصی پیمان (نشریه 4311 سازمان برنامه و بودجه کشور) میباشد.
6-3) این قرارداد مشمول کلیه بخشنامه ها، دستورالعملهای منتشره نظام فنی و اجرایی کشور (سازمان برنامه و بودجه) و سایر آیین نامههای معتبر رایج در کشور میباشد.
7) وظایف پیمانکار
7-1) پیمانکار متعهد ميگردد نيروي انساني واجد شرايط، امكانات و تجهيزات را به ميزان كافي جهت انجام خدمات موضوع قرارداد به كار گيرد.
7-2) پیمانکار متعهد ميگردد كه خدمات موضوع قرارداد را طبق برنامه زمانبندی كه به تأیید كارفرما ميرساند انجام دهد.
7-3) پیمانکار متعهد ميگردد مقررات قانون كار و قانون تأمین اجتماعي را در انجام وظايف موضوع قرارداد رعايت نمايد.
7-4) پیمانکار متعهد ميگردد در صورت ورود هر نوع خسارتي به اموال منقول و غیرمنقول متعلق به کارفرما اعم از مفقود شدن، سوختن و غيره خسارت وارده را عيناً جبران و يا به نحوي عمل نمايد كه رضايت كارفرما جلب گردد. در غیر این صورت کارفرما هزینه مربوط به خسارت بوجود آمده را از پیمانکار به نفع خود کسر مینماید.
7-5) پیمانکار موظف است از ابزار و ماشینآلات مورد تأیید کارفرما استفاده نماید و درصورتیکه کارفرما استفاده از ابزار دستی یا ماشینی را محدود نماید پیمانکار موظف به اجرای آن است.
7-6) پیمانکار موظف است تمامی قطعات، لوازم، تجهیزات و مصالح مورد استفاده در موضوع قرارداد را دقیقاً طبق مشخصات موضوع بند 2 تهیه و استفاده نماید.
7-7) پیمانکار حق انتقال موضوع قرارداد را به غير كلاً، جزئاً، مشاعاً و مفروضاً، به نمايندگي، صلح، وكالت و ... ندارد و الا نقض قرارداد محسوب میگردد.
7-8) پیمانکار متعهد به اخذ پوشش بیمهای مناسب در خصوص ریسکهای بالقوه و مسئولیتهای مربوطه بوده و مسئوليت حوادث ناشي از عملیات موضوع قرارداد که برای كارگران و يا اشخاص ثالث که در طول قرارداد ایجاد گردد بر عهده پیمانکار میباشد و کارفرما هیچگونه مسئوليتي به عهده ندارد.
8) نحوه تأمین تسهیلات جهت کارگاه پیمانکار
کارفرما هیچگونه تعهدی در قبال تأمین امکانات و تسهیلات تجهیز کارگاه از قبیل ساختمان، آب و برق، مخابرات و سوخت برای پیمانکار ندارد. در صورت در اختیار گذاردن امکان استفاده از آب و برق، پیمانکار موظف است در ابتدای کار نسبت به نصب کنتور اقدام نموده و هزینههای آن را بر اساس اعلام کارفرما پرداخت نماید.
9) تعدیل و مابهالتفاوت
به این قرارداد هیچگونه تعدیل، اضافه بها مابه التفاوت یا تفاوت نرخ ارز تعلق نمیگیرد.
10) حداکثر مدتزمان برای ارائه برنامه زمانبندی و تجهیز کارگاه
آخرینمهلت پيمانكار، براي ارائه برنامه زماني تفصيلي اجراي كار و تجهیز کارگاه به ترتیب 1 روز و 3 روز از تاريخ تحویل موضوع قرارداد است.
11) نحوه تهیه مصالح و ابزار کار
تهیه کلیه مصالح و ابزار کار، تجهیزات و ماشینآلات به عهده پیمانکار است.
12) قانون منع مداخله کارکنان دولت و ارتقا سلامت نظام اداری
الف)- پیمانکار اقرار مینماید مشمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337 نبوده و مسئولیت عدم رعایت این قانون به عهده پیمانکار میباشد.
ب)- این قرارداد مشمول قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد موضوع قانون به شماره 57620/11 مورخ 19/9/90 نیز میباشد.
13)تضمین انجام تعهدات و حسن انجام کار و نحوه استرداد آن
الف) پیمانکار بابت ضمانت نامه انجام تعهدات موضوع این قرارداد در وجه کارفرما صادر و تحویل کارفرما نموده است.
ب) از هر پرداخت 10% (ده درصد) به عنوان سپرده حسن انجامکار کسر شده و نزد کارفرما باقی میماند، سپرده مزبور پس از پایان عملیات اجرایی و سپری شدن دوره تضمین قرارداد( یک سال)، و تنظیم و امضای صورتمجلس تحویل قطعی و ارائه مفاصا حساب با تقاضای پیمانکار و تایید ناظر مسترد میگردد.
ج) حسن انجام عمليات موضوع پيمان، از تاريخ تحويل موقت يا تاريخ ديگري كه طبق ماده 39 شرايط عمومي تعيين ميشود، براي 12 ماه از سوي پيمانكار، تضمين مي گردد و طي آن به ترتيب ماده 42 شرايط عمومي عمل مي شود.
- کل سپرده حسن انجام کار پس از ارائه مفاصا حساب بیمه و نیز تأیید ناظر قرارداد، و همچنین پس از تحویل قطعی، آزاد میگردد.
- ضمانت حسن انجام تعهدات به درخواست پیمانکار پس از تحویل قطعی، ارائه مفاصا حساب و تأیید ناظر آزاد میگردد.
14) جریمه تأخیر غیرمجاز
مطابق با بندب ماده 50 شرایط عمومی پیمان جرائم حاصل از تاخیر تا سقف یک چهارم مدت پیمان به میزان روزانه مبلغ 20.000.000 ریال از مطالبات پیمانکار کسر می گردد. در صورت تأخیر در انجام تعهدات بابت هر روز تأخیر غیرمجاز مبلغ 20.000.000 (بیست میلیون)ریال از مطالبات پيمانكار كسر خواهد شد. ضمناً با توجه به برنامه زمانبندی، جرائم تأخیر غیرمجاز محاسبه و از مبلغ قرارداد پیمانکار کسر خواهد شد.
15) دستگاه نظارت
نظارت بر اجرای تعهدات پيمانكار از طرف كارفرما به عهده مدیر امور عمرانی و خدمات فنی دانشگاه میباشد.
16) فسخ قرارداد
حق فسخ قرارداد بهصورت یکطرفه در هر مقطع از زمان قرارداد بدون قيد و شرط با کارفرما(دانشگاه) ميباشد و پیمانکار حق هیچگونه اعتراضي را نخواهد داشت.
17)حل اختلاف
چنانچه در تعبير و تفسير مفاد قرارداد يا اجراي آن اختلافي پيش آيد موضوع از طريق مذاكره حل و فصل خواهد شد. در صورت عدم حصول نتيجه، موضوع از طريق مراجع ذيصلاح قضائي پيگيري خواهد شد.
18)فورس ماژور:
طرفین قرارداد مکلفند در صورت بروز حوادث قهریه و غیرمترقبه (فورس ماژور) ظرف مدت 10 روز از تاریخ شروع فورس ماژور طرف دیگر را کتباً مطلع نمایند؛ در این شرایط کارفرما و پیمانکار باید حداکثر تلاش خود را به کار برند و نسبت به اجرای تعهدات قراردادی اقدام نمایند. در هر حال اگر به علل فورس ماژور ادامه قراداد غیرعملی باشد، طرفین پس از گذشت یک ماه حق دارند قرارداد را پس از تسویه حساب فسخ نماید.
19) نشاني دو طرف
نشاني كارفرما: کرمانشاه، باغ ابريشم، دانشگاه رازی، سازمان مرکزی تلفن: 34277601
